Субота, 20.04.2024, 07:19Вітаю Вас Гість | RSS
Соснівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 16
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2013 » Січень » 4 » Про нас....
19:28
Про нас....
Школа – освітній центр, де одні навчають, інші – навчаються, але і ті, і ті вчаться, самовдосконалюються.
Наша школа має великий «життєвий» шлях. Їй 100 років. Вона розвивається і змінюється. Для учнів, вчителів та батьків вона приваблива своїми інноваціями.
Ми націлені на створення сприятливого образу нашої школи.
Школа має свої традиції та цінності, досягнення та творчий потенціал.
Щоб школа стала для учнів, вчителів, батьків затишною домівкою, острівцем гарних відносин, нам необхідно активно працювати над створенням іміджу нашої школи.
Ми всі разом творимо позитивний імідж школи. Складниками внутрішньої культури є чинники, що визначають її життєдіяльність.
Історія закладу та традиції
Школа має свої традиції:
• проводи випускників у дорогу життя вишиваними рушниками, хлібом-сіллю та напутнім словом батьків;
• зустріч із колишніми випускниками школи;
• щороку проводиться посвята в козачата учнів 2 класу у школі;
• діє учнівська парламентська республіка;
• предметні тижні;
• посвята у першокласники;
• виставки, круглі столи, вікторини;
• святкові зустрічі з вчителями-пенсіонерами з нагоди Дня працівників освіти;
• зустрічі з ветеранами ВВв.
В школі працює філіал Фастівської музичної школи - по класу «Баян».

Щорічно у школі проводяться:
Конкурси, ряд акцій та заходів:
 Виставка «Осінній вернісаж»;
 Акція «Збережемо тепло»;
 Акція «Збережи ялинку»;
 Операція «Зелена хвиля»;
 Місячник благоустрою шкільного подвір’я;
 Всесвітній день боротьби зі СНІДом «СНІД – проблема людства»;
 Акція «Пам'ять» тощо.
- Вчителі використовують у роботі метод проектів, який з успіхом застосовують в повсякденній праці.
В школі проводиться експериментально-дослідницька робота по апробації медико-педагогічній технології «ПіснеЗнайка».
Вчителі постійно розробляють проекти та різний дидактичний матеріал, який входить до друкованих видань та книг.

Ціннісні орієнтації
Головна місія школи – забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.

Кредо творчого розвитку учня:
«Пізнати себе, знайти себе, повірити в себе!»

Що цінують у нашій школі?
• Чесність.
• Професіоналізм.
• Пунктуальність.
• Взаєморозуміння.

Провідними функціями школи є:
- Навчально-виховна, що включає в себе навчання і виховання учнів (вихованців);
- Забезпечення охорони їх життя і здоров'я;
- Задоволення потреби учнів (вихованців) у самоосвіті та отриманні додаткової освіти.
Сучасна школа вимагає докорінного переосмислення та пошуку шляхів удосконалення навчально-виховного процесу, підготовки соціально адаптованої особистості. Тому, перш за все, для досягнення нової якості освіти необхідно модернізувати управлінську діяльність.
Педагогічний колектив Соснівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів шукає відповіді на ключові питання:
• як зробити навчальний заклад комфортним для кожного учня,
• привабливим для батьків,
• творчим майданчиком для вчителя.
У навчальному закладі панує тверде переконання, що кожен учень - це унікальна і неповторна особистість. В своїй роботі вчителі формують в учнів національну свідомість, прищеплюють шанобливе ставлення до звичаїв і традицій українського народу забезпечують духовний зв'язок поколінь.
В роботі використовуються інтерактивні та інноваційні технології, враховуючи індивідуальні особливості учнів.
Тому пріоритет вільного розвитку дитини є базовим принципом побудови управлінської діяльності. Що сприяє розкриттю та реалізації особистісного потенціалу всіх учасників навчально-виховного процесу. З цією метою використовуються інноваційні технології управління:
- громадсько-державне;
- особистісно зорієнтоване;
- управління інноваційними проектами.
Особлива увага приділяється принципу особистісно зорієнтованого управління школою: персоналізація внеску кожного у спільну діяльність, особистість підлеглого розглядається як рівноправний суб’єкт управлінського процесу, усвідомлення індивідуальних внесків у спільну справу, створення ситуації успіху.
У своїй роботі педагогічний колектив застосовує нові форми і методи, формує в учнів цілеспрямованість та наполегливість. Застосовує комплексний підхід до навчання та виховання, спрямований на формування основних якостей людської особистості, моральності та взаємо порозуміння.
Щорічно у школі проводяться:
- конкурси педагогічних проектів;
- презентації робіт вчителів;
- тижні педагогічної майстерності вчителів.
Всі вчителі пройшли курси за програмою „Intel® НАВЧАННЯ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО” і використовують інформаційно-комунікаційні технології у навчально-виховному процесі.
З метою зацікавлення педагогів, ознайомлення їх із новітніми формами роботи розроблено цикл нетрадиційних засідань педагогічних рад, які створюють позитивний мікроклімат у колективі.
Ефективно працює консультаційний центр. Створення нового структурного підрозділу методичної роботи пояснюється складністю щодо запровадження інноваційних форм навчання та виховання. Мета центру – створення бази даних щодо впровадження освітніх педагогічних технологій, збір і трансформація інформації, підготовка та експертиза проектів, висвітлення роботи шкільного колективу.
Суттєво змінилися роль і місце батьків в освітній політиці школи. Ми бачимо сім'ю як одного із найважливіших соціальних замовників освіти. Активно вивчаємо потреби і запити батьків, враховуємо їх пропозиції при формуванні варіативної складової навчального плану, виборі напрямів виховної роботи.
Традиційними в школі стали батьківські конференції, родинні свята, інтелектуальні сімейні конкурси. Колегіальним органом управління поряд із педагогічною Радою стали Рада школи, Рада батьківського комітету, Піклувальна рада.
Важливу роль в управлінні на державно-громадських засадах відіграє взаємодія з громадським середовищем. Тісно співпрацюємо з громадськими організаціями.
Громадська думка про школу створюється шляхом реклами, публікацій, проведення виставок, семінарів, презентацій, творчих звітів, оскільки формування позитивного іміджу школи в соціальному оточенні.
Ми переконані, що впровадження інноваційних технологій управління дасть можливість зробити навчальний заклад економічно привабливим, науково і методично забезпеченим, конкурентоспроможним, психологічно комфортним.
Переглядів: 446 | Додав: Julia | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Січень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту